Usterki oraz wady zgłoszone do dewelopera

Do dnia 21.09.2020 wszystkie usterki zgłaszane przez Administracje były usuwane w ramach budowy przez Generalnego Wykonawcę. Stan nieruchomości na bieżąco był obserwowany a wszystkie nieprawidłowości zgłaszane do ekipy budowy.

22.09.2020r. usuwanie usterek w nieruchomości zostało przejęte przez serwis gwarancyjny UNIBEP od czasu przejęcia Administracja Admus zgłosiła 24 znaczące usterki w częściach wspólnych.

Dokładamy wszelkich starań aby utrzymać jak najwyższy standard obsługi nieruchomości dlatego regularnie wykonujemy obchody całego osiedla miedzy innymi po to by wyłapać wszelkie nieprawidłowości. Podobne obchody wykonuje firma ochroniarska oraz konserwator.
Poniżej kilka zgłoszonych w ramach rękojmi usterek:
Zastoiny wody na terenie patio.
Odstająca farba i zawilgocenia na poziomach -1
Źle wykonane lub odpadające listwy obudowy wind
Niedziałające oświetlenie numeracji klatek
Nieestetycznie wykonane fugi oraz sylikony na korytarzach
Spękania na ścianach.
Odstające farby za portalami wind
Rdzawy nalot na dziwach windy

Dodatkowo przypominamy, że wszelkie usterki oraz wady występujące w Państwa lokalach należy zgłaszać bezpośrednio do dewelopera za pomocą formularza na adres: usterkis6@layetana.com

Usterki występujące w częściach wspólnych prosimy zgłaszać do Administracji Admus na adres: splace@admus.pl