Procedura udostępnienia lokalu przez dewelopera wraz z przeglądem technicznym

Zanim wprowadzimy się do właśnie zakupionych wymarzonych czterech kątów, czeka nas odbiór techniczny mieszkania od dewelopera. Wbrew pozorom nie jest to czynność łatwa.

Ze względów bezpieczeństwa, prosimy aby w odbiorze uczestniczyły maksymalnie dwie osoby.  Prosimy o zabranie własnego długopisu. Jeśli lokal odbierany będzie przez osobę nie będącą Kupującym, osoba taka powinna mieć stosowne pełnomocnictwo podpisane własnoręcznie przez Kupującego.

W przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19 (duszności, kaszel, gorączka) prosimy o pozostanie w domu i informację o tym fakcie na adres usterkis6@layetana.com

Prosimy o pozostawienie w domu zbędnych rzeczy, ważne by mieć ze sobą jak najmniej elementów.

Biuro Odbiorów zlokalizowane będzie w lokalu usługowym w budynku przy ul. Rydygiera oznaczonym nr 14

Przed wejściem osoba, która będzie odbierała technicznie lokal proszona jest o założenie rękawiczek i maseczki ochronnej zlokalizowanych przy wejściu. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo obowiązek noszenia maseczki obowiązuje podczas całego procesu odbioru. Prosimy również o zachowanie dystansu społecznego, w każdej przestrzeni, wynoszący co najmniej 1,5 metra.

Ze względu na bezpieczeństwo nie ma dostępu do toalety

Odbiór techniczny lokalu będzie odbywał się dwuetapowo:

  • Oględziny lokalu z przedstawicielem Generalnego Wykonawcy
  • Przekazanie kluczy i materiałów odbiorowych wraz z podpisaniem protokołu udostepnienia lokalu w biurze odbiorów przez przedstawiciela Dewelopera.

Odbiory odbywać się będą w dwóch komisjach w godzinach 9:00-15:00

Odbiór techniczny mieszkania to sprawdzenie jego stanu przed udostępnieniem go do włąsnej aranżacji przez właściciela. Właśnie wtedy nabywcy mają prawo zgłaszać deweloperowi wszelkie uwagi dotyczące wykonania lokalu. Powstaje protokół w asyście przedstawiciela dewelopera.

Ważne jest aby zwrócić uwagę na wszystkie wrażliwe elementy i zapisać je w protokole udostępniania lokalu. Pamiętajmy jednak że na wszystko jest odpowiednia norma i nie każda usterka w codziennym użytkowaniu jest faktycznie tak istotna i uprzykrzająca nam życie. Np. okna sprawdzamy z odległości 1,5 m, podobnie jak rysy i pęknięcia, jeśli na ścianach mamy tynki to nie sprawdzamy ich świecąc na nie halogenem bo tynki to nie gładzie.

Wszelkie usterki powstałe po podpisaniu protokołu udostępnienia lokalu należy już zgłaszać w trybie usterkowym przesyłając odpowiedni formularz na adres : usterkis6@layetana.com