Od wczoraj wśród skrzynek na listy, tuż nad skrzynką „ZWROTY” znajdziecie Państwo oznaczone naszym logo skrzynki administracyjne. Do tych skrzynek mogą Państwo wrzucać wszelkie dokumenty dla administracji, pisma a w przyszłości wypełnione karty głosowania uchwał
.
Administracja ADMUS dokłada wszelkich starań, aby komunikacja między mieszkańcami a administracja przebiegała pomyślnie i bez żadnych problemów. Skrzynki będą sprawdzane dwa razy w tygodniu (poniedziałek oraz czwartek). Dodatkowo jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w recepcji znajdującej się w budynku Rydygiera 14 kl. III oraz w ramach dedykowanych nr telefonów i mailowo.
*W budynku A. German 3A kl. III niestety nie ma wolnej skrzynki Mieszkańcy tej klatki proszeni są o korzystanie ze skrzynki znajdującej się w najbliższej klatce lub pozostawianie dokumentów recepcji – za utrudnienia serdecznie przepraszamy.